Thursday, August 12, 2010

Siapalah Aku......


Entahlah.....jika ada orang yang bertanya siapa aku? Memang aku tidak akan terus menjawab soalan itu. Sebaiknya aku akan diam seketika. Berfikir tentang soalan itu. Mungkin ada yang berfikir, "kenapa lambat sangat nak jawab, sedangkan soalan itu senang sahaja!!" Minta maaf yer..bagi aku, jawapan bagi soalan itu adalah suatu esei. Kenapa pula hendak menjawab secara esei?? Ini adalah cerita aku. Ikut suka aku ler....Ada aku kesah??? Sebenarnya aku ni adalah "perahsia"....tak suka sangat kalau ada orang yang tahu tentang hidup aku, perasaan aku, apatah lagi aktiviti aku. Biar aku buat dahulu barulah aku akan ceritakan kepada orang lain. Tapi bukan semua orang aku akan ceritakan. Aku lebih suka kalau hanya teman rapat aku sahaja yang tahu.
Lagi satu...aku suka sangat kalau ada orang yang "menjaja cerita" aku kemana sahaja. Boleh jadi "glamour". Aku tak kesah...Yang paling penting aku disini hidup dengan amannya. Lantak korang lah nak "jaja" camner pun....Wokeh....sampai disini sajer erk.....


1 comment:

Globalized Dayung said...

Ada aku kesah....biasalah ya!!