Tuesday, November 4, 2008

SuLu SigaT Mai BekeLaLa....


Helo helo...nama berita bala kita semua????? Arap ke gerai meh. Anang kelalu tak tusah ati belama, nadai alah orang ka mujuk. Ok nya tadi jako pengalu kitai....


Ok...tentu meh bala kita enda tentu ngelala aku. Aku tok sebenarnya kira baru agi la dalam Blogspot tok. Sori meh enti aku enda tentu nemu "naip" dalam Bahasa Iban laban ti udah lama enda bahasa tok lebuh maia nulis...Tapi bejako Iban selalu gak mina ke enda dikena maia kerja ajak laban ti diau ba menoa orang ti kelebih agi ngena jako Melayu tauka Bahasa Melayu...Bisi gak bala ti sama kerja bansa kitai Iban, tang leboh maia betemu ajak meh berandau ngena jako Iban.


Hah...enti kita ka nemu, Bujang Cmanggang nya ngelala meh aku. Kita ka meda gambar iya maia agi mit suba...tauka "When I was a young boy..." Enti peda kita gambar nya (gambar lama kelia) duduk ari sepiak kiba ke kanan........Bujang Cmanggang, sis udahnya aku (Sulu Sigat)....huhuhu....Bujang Cmanggang nya menyadi kami ti tuai dalam family. Kira BIG BOSS la....aku pun enda tentu ingat berapa kini umur kami maia nya. Tang tok meh siti iya gambar kami ti ulih nyadi ke pengingat maia agi mit suba. Piweeet.......
Em...jangka aku tok ajak meh pemungkal Blog kitai ke sekali tok. Enti bisi salah tau diapmun ka. Ngagai Bujang Cmanggan, gambar tok ukai ka madah ke penyai diri tang Back to The Childhood!!!!! hahaha.....salam lelenggau ngagai bala kita semua.

2 comments:

Raymond Menjang said...

haha...thanx 4 the childhood pic bro...

kdynfed said...

wooo...manah t nuan da ngaga bliog,2ua sama b KL pun nda kala btemu,at least tok meh cara 2ua btemu...alam ciber munyi ko uheng