Wednesday, March 9, 2011

Kegemaranku..

Hah...tadi kate letih. Tapi entahla. Dari pagi tadi hingga malam ni, aku dok "clean my laptop content" jer. Rase rajin la plak nak " cut, drag & save " semua gambar aku dalam laptop ni ke dalam thumbdrive. Dalam pada tu plak, aku terjumpe la satu video ni.


Kalau tak silap video ni telah dirakamkan oleh kawan aku dalam awal tahun 2010. Mase ni kerja betul betul tension. Mase tu la plak ada latihan menembak pistol semi-auto yang baru kat Lapang Sasar PGA, Cheras. Pistol Walther P99 & Bareta....memang syok giler beb. Video ni dirakam ketika aku sedang dalam latihan menembak ujian masa. Tapi yang seronoknyer, member aku yang perempuan, takut nak dengar bunyi tembakan. Sebab tu la nanti korang akn dengar bunyi tembakan 2 atau 3 das tembakan yang terakhir selepas orang lain berhenti menembak...




Inilah aktiviti kegemaran aku... Hah selain dari Karate @ Taekwondo, ni juga dapat memantapkan kemahiran seni mempertahankan diri aku tau...Ok chowwww....

No comments: