Wednesday, January 18, 2012

Terima Kasih 2012..

Salam semua.. agaknya belum terlewat untuk aku mengucapkan Selamat Datang Ke tahun Baru, 2012. Tahun ini aku anggapkan sebagai tahun yang mencabar bagi diri aku sendiri. Aku telah mengorak langkah aku sendiri dalam bidang pelajaran. Aku sendiri tidak menyangka bahawa inilah langkah yang aku ambil, walhal sejak dari kecil lagi aku memang mengimpikan untuk sampai ke tahap ini. tapi aku tahu setakat mana kemampuan aku, dan aku juga tahu bahawa aku bergerak secara perlahan... Tapi apa yang penting aku merasa puas dengan langkah yang aku ambil ini.


Tidak setakat itu, kawan baik aku sendiri, Palie juga telah berjaya diterima untuk melanjutkan pelajaran Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam (Dengan Kepujian) dari Universiti Utara Malaysia. Itulah yang aku harap - harapkan, dan aku lihat Palie sangat seronok. Semoga dengan ini kita akan sama - sama bersaing dalam industri pendidikan ini sambil kita bekerja, Palie!!! Hehehee..


Rasanya cukup sampai disini sahaja coretan pembukaan bagi tahun 2012 ini. Syukur kepada Tuhan dan terima kasih 2012.. Peace!!!

3 comments:

Anonymous said...

Happy 2012 man.

From,
Herwan

Gerald Rahman said...

tq Wan...

Anonymous said...

will meet u someday.

-wan-