Saturday, February 4, 2012

Tentang Perasaanku..

Sejak seminggu yang lalu, aku merasakan ada sesuatu yang bergelora dalam perasaanku. Aku sendiri tidak tahu mengapa. Tapi apa yang pasti, aku sering mengungkapkan perkataan "awan nano'. Mungkin aku sudah terlalu obsess dengan lagu Awan Nano oleh HafizAF7.. Tapi aku merasakan itu bukan penyebabnya.


Ye.. awan nano itu sungguh indah bagiku. Aku tidak peduli apa kata orang lain terhadapku pada ketika ini. Biarlah aku bahagia bersama duniaku kini. Aku tidak ingin diganggu oleh segala hal yang remeh temah lagi. Aku ingin berubah untuk menjadi seorang yang tegas dalam setiap perihal aku sendiri. Aku tetap yakin dengan pendirianku. Aku tahu bahawa Awan Nano itu sentiasa mengiringi aku walau dimana sahaja aku berada. Awan Nano sedia memayungi diriku tika terik panas, dan akan melimpahkan hujannya bila aku dahaga. Ingin sekali aku mengapai awan nano itu, tapi tidak tergapai oleh jejariku. Aku hanya mampu berdoa supaya Awan Nano itu akan sentiasa bersama denganku.


Akan aku tetap melayan Tentang Perasaanku ini. Kisah suka duka aku, aku sendiri yang akan menempuhinya. Bersyukur pada Tuhan kerana masih lagi memberikan ruang untuk aku meneruskan nafas ini.


Sampai kita jumpa lagi.... zezzzzzzzzz

2 comments:

Anonymous said...

AKU DAH BISI SEDADU SIKO. NUAN KEMAIA AGI MAN -WAN-

Gerald Rahman said...

wan... enta la wan. tgh bz ngau study aku tok. alu bedau terpikir ka bisi couple dah ke frust.. hehehehe